ویرایش عکس خرداد 99

رادیو معارف با برنامه ˈحبیبه کبریاˈ به استقبال جشن میلاد حضرت زهرا(س) می رود و به همین مناسبت برنامه های ˈمهریهˈ و ˈمهارت های ارتباطیˈ را به روی آنتن می برد.

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا ، همزمان با شب میلاد حضرت صدیقه کبری (س) و روز بزرگداشت زن، ویژه برنامه زنده ˈحبیبه کبریاˈ با رویکرد تاریخی و سیره روی آنتن خواهد رفت.

 

ماجرای میلاد و شرح زندگی و شخصیت حضرت زهرا (س)، تبیین ابعاد وجودی ایشان با بهره گیری از سوره کوثر و مصداق کامل خیر کثیر بودن ایشان، همچنین جلوه هایی ازخیر کثیر بودن آن حضرت توسط حجت الاسلام ˈحسین شهامتˈ دبیر مشاوران منطقه ای جامعه المصطفی العالمیه بررسی خواهد شد.

این برنامه کاری از گروه فقه و سیره رادیو معارف است که سه شنبه شب از ساعت 21 و 15 دقیقه به مدت 85 دقیقه پخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش در برنامه ˈآیه ها و نکته هاˈ نیز موضوع مهریه بررسی می شود و حجت الاسلام ˈحسن دهشیریˈ امام جمعه اردستان و استاد علوم قرآنی در ترجمه و تفسیر آیه چهارم سوره نساء به تعریف مهریه و نکاتی در مورد فلسفه و چگونگی پرداخت آن و صداق و نحوه اشاره به آن در قرآن کریم می پردازد.

این برنامه کاری از گروه قرآن و حدیث رادیو معارف است که روزهای چهارشنبه از ساعت 17 و 15 دقیقه پخش می شود.

این رادیو همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه (س) به منظور گسترش و ترویج سبک زندگی اسلامی، برنامه زنده صبحگاهی ˈخانه مهرˈ را با موضوع مهارت های ارتباطی خانواده و بحث مدیریت در خانواده دنبال می کند.

در این برنامه که با هدف تقویت بنیان نهاد خانواده پخش می شود، ایجاد صمیمیت و شور و اشتیاق در ارتباطات خانوادگی، نقش مهارت های ارتباطی در پایداری خانواده، مهارت های مدیریتی زنان، مهارت های برخورد با همسر و فرزندان و مهارت کنترل در اختلافات خانوادگی توسط حجت الاسلام ˈسامان هادی پورˈ مدرس حوزه و مشاور خانواده و ˈفاطمه حاجی احمدیˈ مشاور خانواده و استاد دانشگاه، تبیین و بررسی می شود.

برنامه صبحگاهی ˈخانه مهرˈ کاری از گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف است که از سه شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 9 صبح پخش می شود. 

/117/